رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئالی ها در روزی که جو سانتیاگو برنابئو هنوز تحت تاثیر شکست مقابل بایرن بود، به راحتی سویا را شکست داد

 
Benzema-Real Madrid-Real Sociedad
 

- رئال با پیروزی 3-0 مقابل سویا، در آستانه قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا قرار گرفت.

رئالی ها که چند روز قبل در چمپیونزلیگ مقابل بایرن شکست خورده و از رسیدن به فینال باز مانده بودند، در این دیدار اجازه ندادند تا این اتفاق روی عملکردشان تاثیر گذار باشد.

در این دیدار مورینیو تیمش را با ترکیب اصلی راهی میدان کرد و تنها استبان گرانرو جانشین سامی خدیرا در ترکیب اصلی شد.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان رئال جریان بازی را در دست گرفتند. اولین صحنه جنجالی دیدار در دقیقه 8 رقم خورد. کریس رونالدو در محوطه جریمه سویا سرنگون شد و بازیکنان این تیم معتقد بودند که خوان کالا روی ستاره پرتغالی مرتکب خطا شده است اما داور دستور به ادامه بازی داد.

اما رئالی ها برای رسیدن به گل اول چندان منتظر نماندند. در دقیقه 19 کریم بنزما با یک پاس خوب، کریس رونالدو را در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کرد و این بازیکن هم با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

بعد از این گل، بازیکنان سویا حملات خطرناکی را روی دروازه رئال ایجاد کردند و در فاصله 4 دقیقه، سه بار دروازه کاسیاس را به خطر انداختند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد. خوسه آنتونیو ریس، خسوس ناباس و آلوارو نگردو بازیکنانی بودند که نتوانستند دروازه رئال را باز کنند.

در دقیقه 36 رئالی ها پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه آزاد شدند اما ضربه کریس رونالدو از بالای دوازه به بیرون رفت.

در آغاز نیمه دوم، باز هم این بازیکنان سویا بودند که صاحب موقعیت شدند اما نگردو علی رغم پشت سر گذاشتن په په، نتوانست دروازه رئال را باز کند.

اما در مقابل رئالی ها روی اولین موقعیت نه چندان جدی شان به گل رسیدند. کوک، بازیکنان سویا، در داخل محوطه شش قدمی خودی قصد دفع توپ را داشت که توپ بعد از برخورد به بنزما به گل دوم رئال تبدیل شد.

تنها 4 دقیقه بعد، رئال به گل سوم رسید. یک ضد حمله سریع از بازیکنان رئال و ارسال دقیق سرخیو راموس به محوطه جریمه سویا، با ضربه سر زیبای کریم بنزما، به گل سوم رئال تبدیل شد.

 در ادامه بازی رئالی ها توپ و میدان را کنترل کردند و اجازه ندادند شاگردان میشل موقعیت ویژه ای روی دروازه شان ایجاد کنند کریس رونالدو هم چند بار تلاش کرد با گرفتن پنالتی، تعداد گل های زده خود و تیمش را افزایش دهد اما آنتونیو میگل ماتئو، داور بازی، در همه این موارد دستور به ادامه کار داد.

با این پیروزی، رئالی ها در فاصله سه هفته تا پایان رقابت های لالیگا، فاصله شان با بارسا را به 10 امتیاز افزایش دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 17:19 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید